What Does سکه بخریم بهتره یا طلای آب شده Mean?

Wiki Article

اگر آبشده‌فروش مطمئن با این شرایط سراغ ندارید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید، پیشنهاد مناسبی برایتان داریم.

قبلا در مقاله‌ای جداگانه به این موضوع پرداختیم که کدام نوع سکه برای سرمایه‌گذاری بهتر است.

اولین مزیتی که در این باره می توانیم برشماریم عدم نیاز به پرداخت اجرت ساخت می باشد.

بسیاری از افراد می خواهند از طلا استفاده زینتی داشته باشند. اما سکه طلا، استفاده زینتی را ندارد. نمی توان از سکه طلا به جای گردنبند و یا دستبند و گوشواره استفاده کرد.

اگر قصد دارید برای ‌سرمایه‌گذاری و پس‌انداز طلای آبشده خریداری کنید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا از نحوه محاسبه قیمت طلای آبشده برایتان بگوییم و به این سوال مهم که از کجا طلای آبشده بخرم؟ پاسخ دهیم.

البته در هنگام خرید طلای آبشده باید به این نکته توجه کنید که فروشنده، طلا را دقیقاً با قیمت مظنه به فروش نمی‌رساند و باتوجه به عرف بازار تا حدود یک الی دو درصد سود دریافت می‌کند که این درصد بسته به آرام یا نوسانی بودن بازار تغییر می‌کند.

در خرید طلای دست دوم بین پنج تا هفت درصد سود فروشنده پرداخت می‌کنید که این هزینه در طلای آبشده بسیار کمتر است، چرا که طلای آبشده حکم ماده اولیه صنعت read more طلا را دارد و به طور عمده خرید و فروش می‌شود.

قیمت سکه تاثیر پذیری بالایی از اخبار روز جهان دارد و به تصمیمات داخلی مانند اقتصاد و سیاست‌های کشور وابسته است.

 با این حال، در اینجا به نکاتی اشاره کرده‌ایم که در آخر به شما در تصمیم‌گیری خرید طلا کمک می‌کند.

اگر به دنبال این هستید که با خرید طلا سرمایه انباشت کنید بهتر است سکه بخرید. درست است که ارزش یکسانی دارند اما موقع فروش سکه، سود بیشتری نصیب شما می‌شود.

یکی از مهم‌ترین مواردی است که بر قیمت طلا و سکه موثر است، هرچقدر میزان تقاضا بیشتر باشد با افزایش قیمت روبرو خواهیم شد.‌

همین ترس از شکست باعث می‌شود بعد از اولین ضرر از بازار خارج شوند و همین یعنی ضرر در ضرر! اما باید بدانیم بازار سکه با سایر بازارهای مالی متفاوت است.

مثقال طلا یکی از واحدهای اندازه گیری وزن می‌باشد که به طور کلی به سه دسته تقسیم می‌شود:

اما خرید این طلا باید بادقت انجام شود تا در دام کلاهبرداران قرار نگیرید.‌ برخی از مهم‌ترین نکات خرید طلای آب شده عبارتند از:

Report this wiki page